Thursday, February 07, 2008

Ανάβαση Κύμης (17-18/5) και νέος αντιολισθητικός τάπητας

Αντιγράφω από το (πολύ προσεγμένο!) cuma.gr :

"Η 6η Ανάβαση Κύμης στις 17/18/ Μαίου του 2008 θα πραγματοποιηθεί σε νέο αντιολισθητικό τάπητα με τον οποίο θα στρωθεί η διαδρομή του αγώνα. Έτσι ένα αίτημα των οδηγών βρίσκει την λύση του μετά την πρωτοβουλία του Δημάρχου Κύμης Δ. Θωμά και του Δημοτκού Συμβουλίου. Πιο αναλυτικά στις 18 Ιανουαρίου δημοπρατείται το έργο ασφαλτόστρωσης και με γρήγορες διαδικασίες θα ολοκληρωθεί το έργο αυτό που έχει να κάνει με την ασφαλή ανάβαση στον αγώνα της 18 Μαίου.

Ηταν και το μοναδικό πρόβλημα στην πρώτη Ανάβαση της Χώρας που με την παρέμβαση του Δήμου Κύμης θα βρεί την λύση του."

Ο δήμος μας ετοιμάζεται να προβεί σε σπατάλες τη στιγμή που υπάρχουν άλλες οικονομικές "τρύπες" που χρήζουν άμεσης κάλυψης. Προφανώς είναι δεκτό το επιχείρημα ότι η ανάβαση λειτουργεί ως πόλος έλξης στην περιοχή μας, με αποτέλεσμα να τα μαγαζιά όλων των ειδών να είναι υπερπλήρη για 2 μέρες και συγχρόνως να διαφημίζεται ο τόπος. Όμως, αυτοί που αποφάσισαν την αλλαγή του οδοστρώματος έχουν πάει σε καμμία άλλη διαδρομή να δουν τι γίνεται; Ενδεικτικά αναφέρω πως μέχρι πέρυσι (που πέρασα για τελευταία φορά) το οδόστρωμα της Ριτσώνας (της ιστορικότερης διαδρομής στο πρωτάθλημα αναβάσεων) ήταν επιεικώς άθλιο ακόμα και για τα συμβατικά αυτοκίνητα, ενώ της Αγίας Άννας σε χειρότερη κατάσταση από το δικό μας χωρίς προοπτικές αντικατάστασής του.

Είναι ντροπή να εγκρίνεται κονδύλι για την αλλαγή ασφάλτου 5 ετών, καλοσυντηρημένης και χωρίς ιδιαίτερα μπαλώματα απλά και μόνο επειδή το απαιτούν οι οδηγοί. Και φυσικά, οι τελευταίοι καλά κάνουν και ζητάνε καινούργιο οδόστρωμα, ο δήμαρχος γιατί συναινεί; Μάλλον οι συμμετέχοντες βρήκαν στο πρόσωπο του Θωμά ένα δήμαρχο να τους κάνει όλα τα χατήρια και πλέον ζητάνε ότι τους κατέβει. Στο κάτω-κάτω, αν δεν γίνει δεκτό το αίτημά τους, τι θα κάνουν; Θα σταματήσουν να διοργανώνουν αναβάσεις κάθε Μάη στην Κύμη; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ! Οι ίδιοι στις μεταξύ τους συζητήσεις παραδέχονται ότι λατρεύουν αυτή την "σφιχτή" διαδρομή, μες τις ελιές και τα κυπαρίσσια, που τελικά συγκεντρώνει τους περισσότερους, μετά τη Ριτσώνα, οδηγούς και θεατές.

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε πόσο θα κοστίσει η αντικατάσταση του οδοστρώματος, συγκριτικά με τα οικονομικά οφέλη που περιμένει ο τόπος καθώς πολύ φοβάμαι ότι τελικά το αποτέλεσμα θα είναι "ίσα βάρκα-ίσα νερά". Αλλά δυστυχώς, ακόμα και αυτό το θέμα έχει γίνει αντικείμενο μικροπολιτικής διαμάχης μεταξύ "ανεξάρτητων", πράσινων και γαλάζιων. Οι μεν τάσσονται υπέρ του ράλλυ ανεξαρτήτως οικονομικού και (ας μην ξεχνάμε) περιβαλλοντικού κόστους καθώς αποτελεί θαυμάσια βιτρίνα για την παράταξη, οι δε διαφωνούν με την διοργάνωση όχι επειδή έχουν τέτοιες μελέτες ή ευαισθησίες αλλά απλά επειδή προτάθηκε και πρωτοδιοργανώθηκε από το "απέναντι" μαγαζί.

1 comment:

Anonymous said...

Νομίζω το έχω ξαναπεί: Άρτος και θεάματα. Φοβάμαι δε ότι επειδή ο άρτος ακριβαίνει στο τέλος θα έχουμε μόνο τα θεάματα. "Φάτε μάτια ψάρια ..." .
Άλλωστε κατά την κρατούσα και πανταχόθεν ενισχυόμενη και στηριζόμενη άποψη, πολιτισμός = θεάματα (θέατρα, χοροί, πανηγύρια κλπ).
Σε καμία περίπτωση δεν προβάλλεται ως πολιτισμός ο τρόπος ζωής. Οπότε πολιτισμός θα ήταν το κάθε τι και το κάθε μέρα.
Στην ωραία και γραφική Κύμη λοιπόν (όπως συνήθως λένε με ένα τρόπο που θυμίζει παραμύθια) νερό δεν θα έχουμε να πιούμε, όμως θα έχουμε το καλύτερο ράλι στην Ελλάδα.
Όπως και τα καλύτερα σύκα.
Την καλύτερη ανακύκλωση (όχι όμως των ελαστικών που είναι στο δρόμο όλο το χρόνο αφημένα, γιατί τα θέλουμε για διαφήμιση ...).
Θα φτιάξουμε και τον καλύτερο δρόμο μέχρι την Χαλκίδα.
Μπορεί και ένα τρομερό λιμάνι.
Α! και βέβαια. Το καλύτερο ΓΠΣ (γενικό πολεοδομικό σχέδιο).
Όλα τα καλύτερα για εμάς, επειδή και ο Δήμαρχος μας είναι άξιος και η αντιπολίτευσή μας λαμπρή.
Μόνο που εμείς τελικά μπορεί να είμαστε μαλ... ή χαζοί ή αδιάφοροι.
Δημ. Δ. Σουφλέρης