Saturday, August 09, 2008

Θέλω....

Εν όψει της συναυλίας Μαχαιρίτσα-Καζούλη-Σταρόβα, παραθέτω τους στίχους και ένα βίντεο του τραγουδιού "Σουξέ". Περιμένουμε με αγωνία την 13η Αυγούστου!



Γυναίκα:

Θέλω μόνο εμένα να θέλεις,
θέλω να μην είσαι τεμπέλης,
θέλω να μου λες τα ανείπωτα,
θέλω να μη μου λείπει τίποτα.

Θέλω όλη μέρα να λείπω.
Θέλω μαιζονέτα με κήπο.
Θέλω να'μαι το μωρό σου το μονάκριβο
Θέλω το νυφικό μου να ναι πανάκριβο.

Θέλω να σαι ο τέλειος εραστής
θέλω ποτέ σου να μην κουραστείς
θέλω να με πνίγεις στα ερωτόλογα
θέλω καταθέσεις και ομόλογα
θέλω να μην μπαίνεις εμπόδιο στα πλάνα μου
θέλω να λατρεύεις τη μάνα μου.

(Μπουζούκια)

Άνδρας:
Τί μαλακίες είναι αυτές που θες για να γουστάρεις;
Δε πα να θέλεις ότι θες τ'αρχίδια μου θα πάρεις.

Άι σιχτίρ! Κάργια.

1 comment:

Anonymous said...

Η συναυλια ακυρωθηκε λογω χαμηλης προπωλησης και οι παπαρες επικαλεστηκαν... δυσμενεις καιρικες συνθηκες! Δηλαδη αν εβρεχε ή αν φυσαγε τι θα ειχαμε, ακραια καιρικα φαινομενα;

"Η εταιρεία "Metro", Μουσικές παραγωγές - διοργανώσεις, με ανακοίνωσή της, ενημέρωσε ότι η προγραμματισμένη για την Τετάρτη 13 Αυγούστου, συναυλία των Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Βασίλη Καζούλη, Δημήτρη Σταρόβα και Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου, που θα γινόταν στο χώρο του γυμνασίου Κύμης ακυρώθηκε μονομερώς από το δήμο Κύμης με αιτιολογία τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή. Όπως αναφέρει η εταιρία, το πληροφορήθηκε από το δήμαρχο Κύμης κ. Θωμά μέσω fax που απεστάλη τη Δευτέρα 11 Αυγούστου στις 19.12 στα γραφεία της. Επισημαίνεται ακόμα ότι η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για την αναίτια ουσιαστικά ακύρωση της συναυλίας"

απο http://www.servitoros.gr/news/view.php/19944/