Saturday, December 06, 2008

Γενικό πολεοδομικό σχέδιο Κύμης

Αντιγράφω από σχόλιο αναγνώστη:

"http://rapidshare.com/files/170820028/poleodomiko.zip.html
στο παραπανω συνδεσμο θα βρειτε σε μορφη PDF το γενικο πολεοδομικο σχεδιο και την περιληψη του. Το αρχειο εχει μεγεθος 4ΜΒ και το ανεβασα στο ιντερνετ καθως βλεπω οτι το θεμα θαβεται απο το δημαρχο.Ενω υποτιθεται οτι τα σχεδια ειναι προσβασιμα σε ολους, οι φωτοτυπιες τους κοστιζουν 30Ε και ειναι κακης αναλυσης. Αισθανομαι λοιπον χρεος μου να βοηθησω στην ενημερωση των συμπολιτων μου για ενα τοσο σημαντικο ζητημα που θα ψηφισθει σε εξι μερες, γι αυτο και τα δημοσιευω στα μονα μπλογκ της περιοχης που ενημερωνουν και ασκουν ουσιαστικη κριτικη, στο ΣΔΑΠΠΕ και στον kymaio."

Ανώνυμε φίλε (ελπίζω να μου επιτρέπεις αυτή την προσφώνηση) σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κυρίως όμως για την πράξη σου. Δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα... Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να το διαβάσω, έστω και διαγώνια.

Υ.Γ. Επειδή η rapidshare δίνει περιορισμένη πρόσβαση (αθροιστικά μέχρι 10 κατεβάσματα του αρχείου, που μάλλον θα εξαντληθούν γρήγορα), σε περίπτωση που κάποιος θέλει το παραπάνω αρχείο μπορεί εναλλακτικά να μου στείλει μειλ στο kymaiosblog στην yahoo τελεία gr και να του το προωθήσω.

No comments: