Friday, October 16, 2009

Καθαρή αιθανόλη ή μπόμπα;


Με αφορμή τη διαμάχη που άνοιξε εδώ σχετικά με την ποιότητα των ποτών που σερβίρονται στα διάφορα μαγαζιά, μεταφέρω μία συζήτηση που είχα το καλοκαίρι στην πλατεία με ένα συμπατριώτη μας. Ο συγκεκριμένος είναι από τους πιο γνωστούς και ιστορικούς μπάρμαν της Αθήνας με πολυετή πείρα στη νύχτα. Εν συντομία, υποστήριζε ότι πανελληνίως η συντριπτική πλειονότητα των μαγαζιών που σερβίρουν ποτά, τα νοθεύουν. Ειδικά τα ποτά που έχουν μεγάλη κατανάλωση, οπως η βοτκα είναι σχεδόν πάντα μπόμπες. Αυτό που μου σύστησε είναι να παραγγέλνω μπύρες ή πολύ εξεζητημένα ποτά που δεν έχουν μεγάλη κατανάλωση.

Προσωπικά, για χρόνια πίνω σπίτι μου ή σε γνωστούς μου ένα συγκεκριμένο ποτό του "συρμού" σε μεγάλες ποσότητες με αποτέλεσμα να μπορώ να ξεχωρίσω το πότε είναι "καθαρό". Από τα καταστήματα της περιοχής μας βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι έχουν καθαρό τουλάχιστον το συγκεκριμένο ποτό, το κεντρικό και το πέτρινο. Αυτό δεν σημαίνει οτι όλα τα υπόλοιπα σερβίρουν μπόμπες. Άλλωστε η γεύση ενός ποτού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ακόμα και από την ποιότητα του πάγου που χρησιμοποιείται. Απλά αυτό που πίνω στα υπόλοιπα δεν μου αρέσει, χωρίς να μπορώ να τεκμηριώσω αν φταίει το ποτό βάσης ή κάτι άλλο.

Σε κάθε περίπτωση, αν κάτι δεν σας αρέσει στη γεύση του ποτού ή στο μαγαζί, πάρτε μία μπύρα να είστε σίγουροι τι πίνετε!

No comments: